HY671 發表於 2006-9-21 22:17

是日加四金三正特

:lol

應該係蛇車,黎既時候係私牌,多謝車長轉埋牌才行開:
http://www.hkbie.com/alan/[email protected]

嘩!
http://www.hkbie.com/alan/[email protected]

呢張因為有部車跟得好貼,故焗住zoom大頭
http://www.hkbie.com/alan/[email protected]

送:
http://www.hkbie.com/alan/[email protected]

AL_29 發表於 2006-9-21 22:39

KY5268今朝行109架播
下晝.....

行蛇車乎??

petcity 發表於 2006-9-21 23:17

頁: [1]
查看完整版本: 是日加四金三正特