B9再闖沙田
:lol 上次行89x好似又係佢喎http://www.hkbie.com/alan/[email protected]
http://www.hkbie.com/alan/[email protected]
兩張都係深切治療部推返出黎既,yeah ;P 原來AVBW 行過89X 架??
我淨係記得MA 牌AVW 行過~~ 原帖由 fuwing 於 20/11/2006 01:25 發表
原來AVBW 行過89X 架??
我淨係記得MA 牌AVW 行過~~
MK9868 都唔係第一次行 89x lu
之前新車落地果陣都試過
頁:
[1]