老當益壯?
http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0327.jpghttp://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0160.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0742.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0328.jpg
歡迎跟貼"老當益壯"的它們:P http://i23.photobucket.com/albums/b383/GB2444/BV2048T106-Training-KNTBT.jpg T106
http://i139.photobucket.com/albums/q291/marcolams001/DSCN4112.jpg 原帖由 kongisp 於 2008-1-3 16:33 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0327.jpg
我想知相中 O既 地方係邊度?
THX ~ 原帖由 AVD1 於 2008-1-4 21:02 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
我想知相中 O既 地方係邊度?
沙田路 / 大涌橋路交界。
頁:
[1]