kongisp 發表於 2008-1-3 16:33

老當益壯?

http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0327.jpg

http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0160.jpg

http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0742.jpg

http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0328.jpg

歡迎跟貼"老當益壯"的它們:P

chctomchan 發表於 2008-1-4 17:38

http://i23.photobucket.com/albums/b383/GB2444/BV2048T106-Training-KNTBT.jpg

marcolams001 發表於 2008-1-4 17:49

T106
http://i139.photobucket.com/albums/q291/marcolams001/DSCN4112.jpg

AVD1 發表於 2008-1-4 21:02

原帖由 kongisp 於 2008-1-3 16:33 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
http://i40.photobucket.com/albums/e240/kongisp/IMG_0327.jpg






我想知相中 O既 地方係邊度?

THX ~

ccicoltd 發表於 2008-1-4 21:08

原帖由 AVD1 於 2008-1-4 21:02 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
我想知相中 O既 地方係邊度?
沙田路 / 大涌橋路交界。
頁: [1]
查看完整版本: 老當益壯?