http://i26.photobucket.com/albums/c118/KitDennis/20080114.jpg
今日攝的:)
佢會長註呢度啦xd 原帖由 KR7607 於 2008-1-14 19:54 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
佢會長註呢度啦xd
換掛牌?
佢幾時甩左42A?
估唔到43B又上歐三車...
點解43B上既金車..好多都上過42A既...
ps: KR兄.....好耐無見啦wor....:(
[ 本帖最後由 JA5674 於 2008-1-14 23:23 編輯 ] 原帖由 李維拉 於 2008-1-15 11:23 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
之前既KP3778未上過 如果唔係部公文豬要行旺區
43B點會上3778?
頁:
[1]