270A掛牌出走到美孚
HG7385@2Ahttp://i110.photobucket.com/albums/n112/AP149/HG73852A.jpg
唔知點解總係覺得270A果2部掛牌好少出走 今日替佢行270A既係GW5017:victory: 呢部車好似好少出走咁, 真係唔留意多d都唔覺佢係L廠車:lol 下 L 廠少AV?
43C 果堆 44 十幾二十架 32 果D 37又成堆
31B 又有 44M 又成十架 ,,其他仲有 一時醒唔起]
咁都叫少~?
[ 本帖最後由 KR7607 於 2008-1-30 20:09 編輯 ] 原帖由 KR7607 於 2008-1-30 20:04 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
下 L 廠少AV?
43C 果堆 44 十幾二十架 32 果D 37又成堆
31B 又有 44M 又成十架 ,,其他仲有 一時醒唔起]
咁都叫少~?
43M有3部.....32又有幾部....41又有幾部....63X仲有....238M又有.....荔廠好多D10A AV喎.....:L
ps: 7607兄...前幾日打俾你...做咩唔聽? :Q
頁:
[1]