S3N280_FX8032 發表於 2008-2-4 03:22

九巴234X兩部11米AD

:) 歡迎各位板友討論或跟相

[ 本帖最後由 S3N280_FX8032 於 2008-2-4 03:25 編輯 ]

AVD1 發表於 2008-2-4 04:35

係唔係 48X order 呢 ?

THX ~

nwfb1601 發表於 2008-2-4 09:18

同埋佢入唔入到灣景花園 234X 條坑架? http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/huh.gif

dennislokawai 發表於 2008-2-4 13:12

原帖由 nwfb1601 於 2008-2-4 09:18 AM 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
同埋佢入唔入到灣景花園 234X 條坑架? http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/huh.gif
234X晌灣景係用孖坑,
所以入一定唔係問題,
但呢條孖坑係晌最出的,
轉出青山公路有一定難度,
連短龍都未必夠轉。

969 發表於 2008-2-4 17:08

回復 1# 的帖子

http://i194.photobucket.com/albums/z318/MM4148/IMG_0351.jpg
頁: [1]
查看完整版本: 九巴234X兩部11米AD