九巴234X兩部11米AD
:) 歡迎各位板友討論或跟相[ 本帖最後由 S3N280_FX8032 於 2008-2-4 03:25 編輯 ] 係唔係 48X order 呢 ?
THX ~ 同埋佢入唔入到灣景花園 234X 條坑架? http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/huh.gif 原帖由 nwfb1601 於 2008-2-4 09:18 AM 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
同埋佢入唔入到灣景花園 234X 條坑架? http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/huh.gif
234X晌灣景係用孖坑,
所以入一定唔係問題,
但呢條孖坑係晌最出的,
轉出青山公路有一定難度,
連短龍都未必夠轉。
回復 1# 的帖子
http://i194.photobucket.com/albums/z318/MM4148/IMG_0351.jpg
頁:
[1]