S3BL343@66 發表於 2008-3-26 09:32

原帖由 acctlkk 於 2008-3-25 23:48 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif


遲早 800 系又會去返大埔 (因為明年九龍南線通車後 K16 都摺), 當然都可以去大西北o既

反而我期待201-224個批玩番轉先走:loveliness:
頁: 1 [2]
查看完整版本: 25/3 今日K16派車!!!