hkitalk.net 香港交通資訊網's Archiver
論壇
›
巴士攝影作品貼圖區 (B3)
› 25/3 今日K16派車!!!
S3BL343@66
發表於 2008-3-26 09:32
原帖由 acctlkk 於 2008-3-25 23:48 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
遲早 800 系又會去返大埔 (因為明年九龍南線通車後 K16 都摺), 當然都可以去大西北o既
反而我期待201-224個批玩番轉先走:loveliness:
頁:
1
[2]
查看完整版本:
25/3 今日K16派車!!!