凹頭S3M圍牆
S3M成凹頭圍牆一部份 段估買幾舊石頭/整鐵絲網既錢會平過買部退役巴士掛?:o 圖三、四嗰部 S3M 同地方名 (凹頭) 真係好夾:lol 架S3BL係???唔見油左全白個架S3M既? 原帖由 kmb621 於 2008-4-16 15:18 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
圖三、四嗰部 S3M 同地方名 (凹頭) 真係好夾:lol
不過呢,凹頭個「凹」,其實係讀「坳」 原帖由 iczer3 於 2008-4-16 15:34 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
架S3BL係???
果部係 EH2736 為何D車擺咁耐都唔湯? 愚問...果幾架S3M係S3M幾? S3M246 EL6857 原帖由 ad63 於 2008-4-16 19:15 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
為何D車擺咁耐都唔湯?
3月初影, 看過似成批都拆.....
宜家近況就要靠大西北既板友搭:)
頁:
[1]
2