新廣告: 義工AV
去到剛好拆牌收工:http://lh6.ggpht.com/PeterWB.Kwan/SD1nK5VN6JI/AAAAAAAAF2o/e7BN2vagPWY/s800/2A-AV274-HJ8325-1.jpg
http://lh5.ggpht.com/PeterWB.Kwan/SD1nLpVN6KI/AAAAAAAAF2w/0RJx4o_yoFs/s800/2A-AV274-HJ8325-2.jpg
http://lh4.ggpht.com/PeterWB.Kwan/SD1nMZVN6LI/AAAAAAAAF24/j5p8ri2qMAg/s800/2A-AV274-HJ8325-3.jpg
有時間再補影過....
加前一廣告 -- 文化藝術義工計劃:
http://lh6.ggpht.com/PeterWB.Kwan/SBNAXaHNWmI/AAAAAAAAEdU/OxYbYzZM9fk/s800/30X-AV274-HJ8325-1.jpg
http://lh4.ggpht.com/PeterWB.Kwan/SBNAY6HNWnI/AAAAAAAAEdc/GgFQ06-9Aqc/s800/30X-AV274-HJ8325-2.jpg
Thanks for viewing. 車尾怪怪地:L 個紫色廣告上左最少5年,終於換,新的廣告睇落好似是全紙包 原帖由 TL 於 2008-5-31 18:35 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
係超怪, 明明四個人上面貼兩個下面貼兩個咪幾好睇,
貼到而家礙眼不突止, 位女星仲好似傻婆咁對住空白位笑 (仲要唔見左個咀).:L
車尾果4條友甫士同車身一模一樣
應該係resize後就咁key落去:L
設計同樣係咁老土既HG3632,都比HJ8325靚得多:L 余生同譚校長鼻頭好大粒墨...
大口慧個口...
頁:
[1]