同埋EU9513車頭貼o左封車紙, 未知是否除牌 原帖由 petcity 於 2008-6-2 23:19 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
至少三架頭批AD已經續牌到十月
或者,佢都有份呢
除左EU9446,仲有邊幾架有續牌? 加速快, 泠氣勁, GOOD~~ 個晚坐佢行36B-R字軌真係快到呢!
一路都想坐下佢
估唔到係第一次都係最後一次:'( :'( 頭批銀龍跑起黎都幾好跑, EU9513我都搭過係跑的
都唔錯的, 可惜晚年有黑盒, 明明可以超車都怕超速禽唔到
搞到到喉唔到肺咁 原帖由 李維拉 於 2008-6-3 21:37 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
本身49X掛牌佬已經唔肯去架啦,浪費架正野
其實佢同7767都幾正架....
可憐仲要被部分巴士迷冠以虧龍之名:Q
講開部 7767
早幾個月既夜晚係荃灣坐到佢
因為開左暖氣既關係 , 一上車就覺得好暖
同埋架車上象鼻山果段路都可以做到 2 波高轉
兼且架車跑平路既表現真係幾好:victory: 想請問架同期既EV3060同EU7649又掂唔掂架? 原帖由 李維拉 於 2008-6-3 21:37 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
本身49X掛牌佬已經唔肯去架啦,浪費架正野
其實佢同7767都幾正架....
可憐仲要被部分巴士迷冠以虧龍之名:Q
實不相瞞,EU7767是小弟代表車...:lol
不過之前都見過佢經常比後車EU9513追到,
同埋之前搭EU7767上城隧(往荃灣方向)
有點力不從心,本來可以過到岩岩轉出黎既46X,
但行行下好似冇左力咁,最後都係過唔到部46X...
P.S. 但都係年幾兩年前既舊聞...:D
頁:
1
[2]