hkitalk.net 香港交通資訊網's Archiver
論壇
›
巴士攝影作品貼圖區 (B3)
› 271新上牌大豬在尖叫
天瑞總站
發表於 2008-6-2 22:37
homanho
發表於 2008-6-3 21:04
81C掛左咁多年超級富豪 ,
唔見得上映月台慢得好緊要,:@
慢到要PORT走架車呀?唔通沙田廠果D特別靚D:lol ??
頁:
1
[2]
查看完整版本:
271新上牌大豬在尖叫