天瑞總站 發表於 2008-6-2 22:37

homanho 發表於 2008-6-3 21:04

81C掛左咁多年超級富豪 ,
唔見得上映月台慢得好緊要,:@

慢到要PORT走架車呀?唔通沙田廠果D特別靚D:lol ??
頁: 1 [2]
查看完整版本: 271新上牌大豬在尖叫