綠色 95M
http://fotoc.com/502/d/4680-1/KF8311_95M.jpg唔係今日果架:lol 而家有架NE@95M返翠林:funk: :funk: 原帖由 3ASV467 於 2008-6-3 21:16 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
而家有架NE@95M返翠林:funk: :funk:
今朝行NE2499行95蛇
而家行95M全日...:Q 原帖由 李維拉 於 2008-6-3 22:19 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
今日95M搞咩
我記得仲有一架龍仔
架龍仔好似換走左....:Q 下午 2 點幾仲係 3 熱 1 短龍
估唔到有 NE :o
回復 3# 的帖子
尋晚收工返到翠林仲見到JT6076@95M...到底尋日95M搞嘜?:funk:
頁:
[1]