荔廠冷康豪 ~> 六十六
AV40(GE2852) @ 66http://i31.tinypic.com/mszmg3.jpg
是日替三車FX9694。:@
加送:66四波TD豪掛牌車AV108(GL7388)。:)
http://i30.tinypic.com/22kp4n.jpg
多謝觀賞~:loveliness: 跟相:
http://img.photobucket.com/albums/v189/tomyipkm/CIMG0245.jpg
今晚影的,初初仲以為係U廠的富豪,後尾望清楚先知係荔廠車! 原帖由 KC8249 於 2008-6-16 01:21 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
有時起大興送左女朋友番屋企見到66係架冷氣真係唔會上
寧願行過隔離等66M
坐得66緊係坐熱狗LA:lol 原帖由 李維拉 於 2008-6-15 21:06 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
昨日影既超劣作:@
http://i176.photobucket.com/albums/w185/jpfung/GE285243A.jpg
點解咁藍既:o 原帖由 ATS107@KL6712 於 2008-6-16 11:36 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
點解咁藍既:o
應該係 set 錯左 WB 原帖由 李維拉 於 2008-6-16 16:39 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
對....怕炒左先咁做:(
WB同張相炒唔炒好似無關係架bo
頁:
[1]