Wattyung 發表於 2008-6-17 14:21

咁大雨,換件三點式去游水啦!

http://i46.photobucket.com/albums/f143/Busyung/640ATE112080617.jpg

http://i46.photobucket.com/albums/f143/Busyung/640atr52x080617.jpg

大雨下劣照:(

isws 發表於 2008-6-17 19:22

http://i255.photobucket.com/albums/hh136/iswsbus/3asv83-111-a.jpg
http://i255.photobucket.com/albums/hh136/iswsbus/1087-682-a.jpg
http://i255.photobucket.com/albums/hh136/iswsbus/3308-15-b.jpg

sam0904 發表於 2008-6-17 19:53

FOLLOW:(

http://i91.photobucket.com/albums/k303/kcctsang01160/Anessa682.jpg


PS.打算問一下 LJ9081係 北角 開出的時間。
      THANKS

HY671 發表於 2008-6-19 11:44

:loveliness:

http://www.fopix.net/d/1125897-1/ATE145_112.jpg
頁: [1]
查看完整版本: 咁大雨,換件三點式去游水啦!