我今日先見到兩架3ASV- -"
我次次去都搭中...一個星期去三4次..
我今日企係總站等左成轉九記時段都無喎...
你有無睇錯呢...
定係佢行104你以為行171...a_a 原帖由 brianlhm 於 2008-8-12 22:28 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
我見左一轉九記都冇架係3ASV
全部都係DENNIS
好似已經落左order唔比用喇...
如果唔係就唔使用到白版...:handshake
回復 11# 的帖子
而家唔見之後就多到唔想見:Q
回復 13# 的帖子
點解九記落左柯打歐三豬唔行得171? 原帖由 HE7921 於 2008-8-13 10:51 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif點解九記落左柯打歐三豬唔行得171?
好似唔知上邊到會刮底...
回復 16# 的帖子
因為上利東會刮底...回復 16# 的帖子
應該係利東村話唔比用但仲未甩牌…
不過有D全金線出白板唔係因為架車去左HK系,而係調去其他線代該線去左HK系既車!
回復 18# 的帖子
係咪淨係3ASV唔行得?AVBW,AVBE得唔得? 原帖由 Wright---AVW16 於 2008-8-13 11:39 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
應該係利東村
話唔比用但仲未甩牌…
不過有D全金線出白板唔係因為架車去左HK系,而係調去其他線代該線去左HK系既車!
但係我今日見671都有2架bor,671得 171唔得?:handshake 原帖由 brianlhm 於 2008-8-13 14:44 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
係咪淨係3ASV唔行得?
AVBW,AVBE得唔得?
B10TL同B9TL個底盤唔同.
應該係AVW同3ASV唔行得
ASV就唔知嚕
頁:
1
[2]