Wattyung 發表於 2008-8-13 08:55

雖然經常來這裡......

248M泊在這裡卻很少見!(通常一到站就會埋位上客)

http://i46.photobucket.com/albums/f143/Busyung/640atr248m080812.jpg

多謝一看

DX2437(AL1) 發表於 2008-8-13 17:08

Lee架係米之前掛38架?????

bkeie1986 發表於 2008-8-13 17:27

原帖由 DX2437(AL1) 於 2008-8-13 17:08 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
Lee架係米之前掛38架?????

43調過黎的..

亞空 發表於 2008-8-13 18:21

如果係朝早既就可能會泊e道,因為多左幾架order,前車未開就會泊起e個位,不過通常都唔係停好耐

Wattyung 發表於 2008-8-13 21:56

原帖由 亞空 於 2008-8-13 18:21 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
如果係朝早既就可能會泊e道,因為多左幾架order,前車未開就會泊起e個位,不過通常都唔係停好耐

對呀,朝早班直梯車好多時會泊呢度,但拍攝當日正是中午。部車著了壞車燈,可能部車有D問題。
頁: [1]
查看完整版本: 雖然經常來這裡......