hkitalk.net 香港交通資訊網's Archiver
論壇
›
巴士攝影作品貼圖區 (B3)
› 隧道口.新巴10周年.單層
亞空
發表於 2008-8-25 13:01
出模型係好,不過唔好同藍天版撞車牌,如果唔係真係唔知買邊架:Q
CTB3B
發表於 2008-8-25 13:02
原帖由 VA54-HN8897 於 2008-8-25 10:02 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
見到佢咁...令我覺得佢唔將回歸十週年個"拾" 搬上去已經好好...:L
難忘Give Me Five :'(
當年個廣告真係幾令同好有創意
如今...同普通廣告有咩分別 :(
多言了
河灣西
發表於 2008-8-25 13:38
廣告中只係道出10週年的事實
大眾從中看不到此公司對香港有甚麼抱負或承擔之類的東西
作為一家公共服務機構, 畀人的感覺不佳
又或者...
新巴已成為新創建交通的"二奶仔"
加上油價高企, 大費周章去搞慶典會被指浪費資源
頁:
1
[2]
查看完整版本:
隧道口.新巴10周年.單層