亞空 發表於 2008-8-25 13:01

出模型係好,不過唔好同藍天版撞車牌,如果唔係真係唔知買邊架:Q

CTB3B 發表於 2008-8-25 13:02

原帖由 VA54-HN8897 於 2008-8-25 10:02 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif

見到佢咁...令我覺得佢唔將回歸十週年個"拾" 搬上去已經好好...:L
難忘Give Me Five :'(
當年個廣告真係幾令同好有創意
如今...同普通廣告有咩分別 :(
多言了

河灣西 發表於 2008-8-25 13:38

廣告中只係道出10週年的事實
大眾從中看不到此公司對香港有甚麼抱負或承擔之類的東西
作為一家公共服務機構, 畀人的感覺不佳

又或者...
新巴已成為新創建交通的"二奶仔"
加上油價高企, 大費周章去搞慶典會被指浪費資源
頁: 1 [2]
查看完整版本: 隧道口.新巴10周年.單層