九七有得揀 你至係老闆
九月七號如果部野出九龍東, 咪變左競選廣告?http://img.photobucket.com/albums/v134/transbus/bus/KS2291_265B.jpg
以前入中環, 你都係老闆.
http://img.photobucket.com/albums/v134/transbus/bus/KS2291_104.jpg 原帖由 transbus 於 2008-8-28 23:03 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
九月七號如果部野出九龍東, 咪變左競選廣告?
唔明你想講咩野 ... 原帖由 AD264 於 2008-8-28 23:08 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
唔明你想講咩野 ...
"有得揀, 你至係老闆", 係九龍東一名現時候選人曾經用過o既口號. 原帖由 transbus 於 2008-8-28 23:09 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
"有得揀, 你至係老闆", 係九龍東一名現時候選人曾經用過o既口號.
d 市民鬼知呢架叫老闆咩 :lol 原帖由 transbus 於 2008-8-28 23:09 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
"有得揀, 你至係老闆", 係九龍東一名現時候選人曾經用過o既口號.
o甘樓主未即係o係呢度幫某黨賣競選廣告;P
如果唔係就應該要打埋其他候選人名稱/名單。 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/http://i252.photobucket.com/albums/hh32/102110/019.jpg
咁你做咗選民未!
頁:
[1]