你肯定?
如果係架車行足一年都係咁
呢架車相信都唔會行到今時今日
我諗一兩個月都有 0既
差不多一年就好似誇張左少少
行足一年咁堅?
咁真係等我搵下有冇 6023今年相先 :lol 架1653吾知係吾係之前行23多先要...:lol 原帖由 李維拉 於 2008-9-11 20:20 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
愚問: 去84M勞改的車多數係有問題既車?
因為84M沿線都同柴廠好近 ,去"掛"84M可以隨時擺街就可以即刻入廠整
唔洗山長水遠楂架拖車出去又山長水遠去拖佢返廠
頁:
1
[2]