幾年前的 青衣 跑軑吉龍
http://www.fopix.net/d/1215120-1/DT8221.jpg不過,都係未見過佢既跑軑 :P 原帖由 李維拉 於 2008-9-13 10:38 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
最後這車好似命喪青衣:'( 命喪南橋上斜位 原帖由 葵盛東居民AMN36 於 2008-9-13 11:06 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
命喪南橋上斜位
願聞其詳...:handshake
係唔係又係行42a上斜壞車之後88個架?? 原帖由 bkeie1986 於 2008-9-13 11:15 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
願聞其詳...:handshake
係唔係又係行42a上斜壞車之後88個架?? 係行緊42A, 果陣佢都差唔多到期退役, 有一單返長亨響南橋停站
之後起唔返步, 咁就退左啦
頁:
[1]