愛心券,86沿線有售
荔廠有幾耐冇派過熱狗走86?;Phttp://i4.photobucket.com/albums/y135/lkymos/hot/K-FZ7219_86.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y135/lkymos/hot/K-FZ7219_86_2.jpg 三十零度整部熱狗行
荔廠真係咁缺冷馬 ? 青衣廠全車身廣告熱狗都攞中,正! 竟然今日整部熱代冷....
可惜冇帶相機出街 我今日搭 30 經過美孚,
以為自己眼花~~
(熱代冷係咪好罕見?) 原帖由 李維拉 於 2008-9-20 21:30 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
如果你係指條線既話,我相信係好罕見
對上一次應該係 EG7754
都應該差唔多兩年喇 原帖由 ER9171 於 2008-9-20 20:54 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
我今日搭 30 經過美孚,
以為自己眼花~~
(熱代冷係咪好罕見?)
荔廠就好罕見
沙廠就唔係好算
對上一次係上個月 FV6212 熱代冷 原帖由 AD18 於 2008-9-20 22:44 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
對上一次應該係 EG7754
都應該差唔多兩年喇
好似仲行過EC7127~:hug: 原帖由 S3N247~ES6310 於 2008-9-21 07:57 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
好似仲行過EC7127~:hug:
但印象中係 EC7127 先過 EG7754 原帖由 AD18 於 2008-9-21 11:11 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
但印象中係 EC7127 先過 EG7754
好似係EG7754行完之後....
跟住就有EC880行,
最後先係EC7127
頁:
[1]