Benjamin 發表於 2008-9-20 23:48

為 左 你 . . . . [ 劣 作 ]

今日好多特見無影= =:(
Ga6027:
http://i139.photobucket.com/albums/q283/benjaminkwong/DSC04476.jpg
Fy5061:
http://i139.photobucket.com/albums/q283/benjaminkwong/DSC04489.jpg
http://i139.photobucket.com/albums/q283/benjaminkwong/DSC04498.jpg
Fy4034:
http://i139.photobucket.com/albums/q283/benjaminkwong/DSC04546.jpg
Fx8166:
http://i139.photobucket.com/albums/q283/benjaminkwong/DSC04562.jpg
Gk3088:
http://i139.photobucket.com/albums/q283/benjaminkwong/DSC04570.jpg

FA9279 發表於 2008-9-21 01:51

FY5061個廣告做乜爛成咁??

MF2648_AVBW8 發表於 2008-9-21 09:00

原帖由 FA9279 於 2008-9-21 01:51 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
FY5061個廣告做乜爛成咁??

L depot didn't keep the AD good!:)

S3BL343@66 發表於 2008-9-21 13:10

http://ihs.meric.hk/rforum.php/242388.jpg

super3egg 發表於 2008-9-21 16:08

原帖由 MF2648_AVBW8 於 2008-9-21 09:00 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
L depot didn't keep the AD good!:)
AD?:o

GL390 發表於 2008-9-21 16:36

尋日FZ7591冇出:Q

ate7 發表於 2008-9-21 17:36

原帖由 MF2648_AVBW8 於 2008-9-21 09:00 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif


L depot didn't keep the AD good!:)
果架係S3N黎wor師傅!

KR7295 發表於 2008-9-21 18:56

原帖由 ate7 於 2008-9-21 17:36 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif

果架係S3N黎wor師傅!
AD可以係ADVERTISEMENT既簡稱

DE2889 發表於 2008-9-21 21:15

S3N287 FX8166大約幾點影

AD18 發表於 2008-9-22 00:08

原帖由 DE2889 於 2008-9-21 21:15 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
S3N287 FX8166大約幾點影
如無估錯
大約係 1513 到
頁: [1]
查看完整版本: 為 左 你 . . . . [ 劣 作 ]