請勿下車 發表於 2008-10-7 19:55

其實一直覺得佢把聲有D奇怪,唔同咁
對比返以前搭過D康蘭,個偈聲有D唔同
好似好聽D咁…錯覺?
頁: 1 [2]
查看完整版本: FA8930.1號仔