hkitalk.net 香港交通資訊網's Archiver
論壇
›
巴士攝影作品貼圖區 (B3)
› FA8930.1號仔
請勿下車
發表於 2008-10-7 19:55
其實一直覺得佢把聲有D奇怪,唔同咁
對比返以前搭過D康蘭,個偈聲有D唔同
好似好聽D咁…錯覺?
頁:
1
[2]
查看完整版本:
FA8930.1號仔