係最後一次
仲記得佢入黎玩左成個禮拜,紅日特見42:funk: 果陣真係有點久旱逢雨的感覺…
因為自零六年十月44兩部都城死埋之後就再無mcw掛青衣線
期間mcw特見又少之又少
結果無啦啦禁後期都有mcw經樓下果下真係勁開心:lol 原帖由 novkovsky 於 2008-10-23 01:27 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
果陣真係有點久旱逢雨的感覺…
因為自零六年十月44兩部都城死埋之後就再無mcw掛青衣線
期間mcw特見又少之又少
結果無啦啦禁後期都有mcw經樓下果下真係勁開心:lol ...
除左7383之外, 佢都係其中一個驚喜~ :loveliness:
http://img.photobucket.com/albums/v140/s3m44/post/249.jpg
果日搭S車最後一單番藍田, 爽到, 係青山公路, 龍翔道逢車過車 :lol
架6774真係正車一架
頁:
1
[2]