回復 9# 的帖子
電視版我好少睇 :L不過睇親都覺得果然翁好搞笑 :lol 原帖由 BL69 於 2008-11-26 00:30 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
響game入面, 果然翁究竟有咩用架
(攻擊能力=0, 淨係知有機會全令其他pokemon進入異常狀態)
佢果個反彈對手既攻擊已經係一個好好既武器;P
原帖由 JT4686 於 2008-11-26 00:31 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
電視版我好少睇 :L
不過睇親都覺得果然翁好搞笑 :lol
佢係乜時候都出黎嘛
次次睇都夠晒搞笑;P 原帖由 ku689 於 2008-11-25 20:27 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
頭151隻個名我到今時今日都仲記得:lol
我好鍾意啟暴龍
攻擊力特強, 夠哂威猛, 強勁招式識唔少
我玩任何版本0既必備精靈:lol
我就必養紅唇娃,有冰又有魔法
夠好駛好用:victory:
啟暴龍最怕冰:lol 原帖由 JT4686 於 2008-11-25 20:25 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
傻鴨不及四伊貝咁經典 :lol
三粒進化石有三個唔同後果,可惜夢夢都係CHOK唔到 :L
師兄,你呢?
印象依稀記得,夢夢係要用一隻LV 3的小哥達挫出黎
我而家仲記得點樣將精靈極速升仙
上到LV 100:victory:
頁:
1
[2]