飛躍街頭
攝於上海街http://i430.photobucket.com/albums/qq27/tamama008/Bus/FB8568_4.jpg
之後你仲會飛去邊?
http://i430.photobucket.com/albums/qq27/tamama008/Bus/FB8568_5.jpg 希望佢可以行番幾次44
跟
http://i267.photobucket.com/albums/ii287/TIM0329/177.jpg 而家要影齊坦克全集都幾難:L
咁多架都變做後備 今日飛左去38A, 頭先搭到, 平路都著到燈wor, 以前見好多坦克難平路都唔夠70 原帖由 葵盛東居民AMN36 於 2008-12-7 18:01 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
今日飛左去38A, 頭先搭到, 平路都著到燈wor, 以前見好多坦克難平路都唔夠70
唔太明, 著左燈係代表d乜? 原帖由 happykeroro 於 2008-12-7 22:44 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
唔太明, 著左燈係代表d乜?
應該指車速過70公里
頁:
[1]