happykeroro 發表於 2008-12-7 00:16

飛躍街頭

攝於上海街

http://i430.photobucket.com/albums/qq27/tamama008/Bus/FB8568_4.jpg

之後你仲會飛去邊?

http://i430.photobucket.com/albums/qq27/tamama008/Bus/FB8568_5.jpg

FB8568 發表於 2008-12-7 08:53

希望佢可以行番幾次44

http://i267.photobucket.com/albums/ii287/TIM0329/177.jpg

petcity 發表於 2008-12-7 10:00

happykeroro 發表於 2008-12-7 17:52

而家要影齊坦克全集都幾難:L
咁多架都變做後備

petcity 發表於 2008-12-7 17:53

葵盛東居民AMN36 發表於 2008-12-7 18:01

今日飛左去38A, 頭先搭到, 平路都著到燈wor, 以前見好多坦克難平路都唔夠70

happykeroro 發表於 2008-12-7 22:44

原帖由 葵盛東居民AMN36 於 2008-12-7 18:01 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
今日飛左去38A, 頭先搭到, 平路都著到燈wor, 以前見好多坦克難平路都唔夠70
唔太明, 著左燈係代表d乜?

kaka1985 發表於 2008-12-8 00:22

原帖由 happykeroro 於 2008-12-7 22:44 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif

唔太明, 著左燈係代表d乜?

應該指車速過70公里
頁: [1]
查看完整版本: 飛躍街頭