2009年香港東亞運動會約定您!
:lol 歡迎各位版友評分或跟相 老實講﹐2隻吉祥物大家知唔知叫什麼名?設計意念又是什麼?第一眼我看下去﹐只是「愛牙運動」又多2隻公仔做宣傳。:L
2隻吉祥物﹐叫「東仔」&「亞妹」。(個名好 leung)
以獅子及火作為意念﹐喻意有併博精神﹐詳細請自行去找資料。 follow~
http://i54.photobucket.com/albums/g100/alex_leungkm/IMG_4968.jpg 東亞運動會,一個澳門都先過香港搞左的運動會,
有感是當年香港當年申辦亞運失敗後,
士旦有咩野體育活動都搞下下才投來做,
性質與當年世貿一樣 原帖由 ac 於 2008-12-17 16:58 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
東亞運動會,一個澳門都先過香港搞左的運動會,
有感是當年香港當年申辦亞運失敗後,
士旦有咩野體育活動都搞下下才投來做,
性質與當年世貿一樣 ...
個廣告好馬夫,
一望落去以為係電子遊戲展添 HD8351
http://i269.photobucket.com/albums/jj67/FD1879/P1000769.jpg
頁:
[1]