隊末 3N.青衣出葵芳
http://i5.photobucket.com/albums/y156/EL6749/DM3103_43M.jpghttp://i5.photobucket.com/albums/y156/EL6749/DM3103_43M-1.jpg
[ 本帖最後由 kendrew6749 於 2008-12-28 22:35 編輯 ] 果陣見佢行43M, 總係覺得格格不入咁, 以前43M多數係見3BL同11米水塘蘭
即使11米吉龍行43M, 都係覺得好格格不入, 始終都係覺得利蘭襯43M多d 原帖由 李維拉 於 2008-12-28 22:36 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
印象中未見過3N行43M
唔通係特見?:funk: 以前用水塘蘭做主力時都間中有3N做特見
頁:
[1]