KS7537_89B 發表於 2009-1-8 21:55

入屯門重播

http://i259.photobucket.com/albums/hh287/aiken1104/LJ478362XSA.jpg
+ :o
http://i259.photobucket.com/albums/hh287/aiken1104/KR1850259D.jpg
thx for reading~

JX9994@224X 發表於 2009-1-8 22:00

http://i291.photobucket.com/albums/ll291/asv6jx9994/SDC10191.jpg:'( :QThe driver is so bad manner :'( :@

ASV50 發表於 2009-1-8 22:17

今朝行完14再行11X...

有冇人影到佢係11X出現?

3AV-HF4113 發表於 2009-1-8 22:44

回復 2# 的帖子

佢係咪爆粗 sin~:o
如果話熄牌,好多 carlo 都係咁,可能我唔好彩
真係手快有手慢冇:lol

[ 本帖最後由 3AV-HF4113 於 2009-1-8 23:16 編輯 ]

Keo 發表於 2009-1-8 22:54

原帖由 JX9994@224X 於 2009-1-8 22:00 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
http://i291.photobucket.com/albums/ll291/asv6jx9994/SDC10191.jpg:'( :QThe driver is so bad manner :'( :@

行緊線仲出私牌
閣下真係大可以"送佢一程" :call:

GX7960 發表於 2009-1-8 23:03

Follow
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF4883.jpg
早禁左 :Q

~EV5641@70~ 發表於 2009-1-9 11:00

原帖由 GX7960 於 2009-1-8 23:03 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
Follow
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF4883.jpg
早禁左 :Q
咁重播再囉:lol
頁: [1]
查看完整版本: 入屯門重播