入屯門重播
http://i259.photobucket.com/albums/hh287/aiken1104/LJ478362XSA.jpg+ :o
http://i259.photobucket.com/albums/hh287/aiken1104/KR1850259D.jpg
thx for reading~ http://i291.photobucket.com/albums/ll291/asv6jx9994/SDC10191.jpg:'( :QThe driver is so bad manner :'( :@ 今朝行完14再行11X...
有冇人影到佢係11X出現?
回復 2# 的帖子
佢係咪爆粗 sin~:o如果話熄牌,好多 carlo 都係咁,可能我唔好彩
真係手快有手慢冇:lol
[ 本帖最後由 3AV-HF4113 於 2009-1-8 23:16 編輯 ] 原帖由 JX9994@224X 於 2009-1-8 22:00 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
http://i291.photobucket.com/albums/ll291/asv6jx9994/SDC10191.jpg:'( :QThe driver is so bad manner :'( :@
行緊線仲出私牌
閣下真係大可以"送佢一程" :call: Follow
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF4883.jpg
早禁左 :Q 原帖由 GX7960 於 2009-1-8 23:03 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
Follow
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF4883.jpg
早禁左 :Q
咁重播再囉:lol
頁:
[1]