EU9513 發表於 2009-1-13 21:05

47X
http://i269.photobucket.com/albums/jj67/FD1879/P1040407.jpg
49X
http://i269.photobucket.com/albums/jj67/FD1879/P1000817.jpg
http://i269.photobucket.com/albums/jj67/FD1879/P1040030.jpg
279X
http://i269.photobucket.com/albums/jj67/FD1879/P1010254.jpg
http://i269.photobucket.com/albums/jj67/FD1879/P1010250.jpg

nwfb1001 發表於 2009-1-13 23:11

http://i19.photobucket.com/albums/b154/hu8370/KMB/Dennis/dgg9877-46x.jpg

http://i19.photobucket.com/albums/b154/hu8370/KMB/Dennis/dhx6756-74x.jpg

http://i19.photobucket.com/albums/b154/hu8370/KMB/Volvo/dmw4225-60x.jpg

http://i19.photobucket.com/albums/b154/hu8370/KMB/Volvo/dmv8599-60x.jpg

http://i19.photobucket.com/albums/b154/hu8370/KMB/Volvo/dmt593-66x.jpg

3asv6 發表於 2009-1-15 00:51

最新開的"X"線.

http://hkitalk.net/HKiTalk2/attachment.php?aid=108885&noupdate=yes

臨時X幾條.





最後一張.

GX7960 發表於 2009-1-15 00:53

62X
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF4883.jpg
680X
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF4752.jpg
2X
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF4577.jpg

HL9044 發表於 2009-1-15 01:04

http://i468.photobucket.com/albums/rr43/Monster251M/3012796X.jpg
http://i468.photobucket.com/albums/rr43/Monster251M/GN92111X.jpg
http://i468.photobucket.com/albums/rr43/Monster251M/LU383475X.jpg
http://i468.photobucket.com/albums/rr43/Monster251M/KU826967X.jpg

s3n354 發表於 2009-1-15 01:08

以前大部分X線的用車比起普通線都特別express, 以58X, 73X最為多姿多采

http://ranobe.com/up/src/up331505.jpg

nwfb1601 發表於 2009-1-15 11:13

東行半 X 線,西行就真係 X 線。 http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/tongue.gif

http://i206.photobucket.com/albums/bb21/KCRC_701/521_2.jpg

Plus......其他 X 線。 http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/rolleyes.gif

http://i206.photobucket.com/albums/bb21/KCRC_701/HR1554.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb21/KCRC_701/KC3689.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb21/KCRC_701/HT1292.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb21/KCRC_701/FP5449.jpg

http://i206.photobucket.com/albums/bb21/KCRC_701/2034.jpg

http://i137.photobucket.com/albums/q236/kmb_224M/2305.jpg

3158 發表於 2009-1-15 17:03

原帖由 3asv6 於 2009-1-15 00:51 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
最後一張.
109347
請問 X35 係咪只係出現過一次?:handshake(之後好似未見過嶼巴話開 X35..)

跟下 X 線: (部份圖片可能貼過)
http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/GE9355-30X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/HL615-60X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/KP5016-63X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/KV6582-68X.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/MF5119-69X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/EW1694-73X.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/HV8151-74X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/GP4633-75X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/KS7201-215X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/FE7632-219X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/LE3738-238X.jpg

http://i225.photobucket.com/albums/dd282/GY6811/HR9320-279X.jpg

:loveliness:

[ 本帖最後由 3158 於 2009-1-15 17:13 編輯 ]

GX7960 發表於 2009-1-15 20:49

73X
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF1930.jpg
頁: 1 [2]
查看完整版本: 多We are X相