是日 3 大正特 (對我黎講)
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF5570.jpghttp://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF5494.jpg
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF5482.jpg
:victory: 今日係黃金買完野 見連續3部42A 走完之後 以為又係42A
點知竟然係3ASV@43C 即時上車 沿途架車都唔算快
仲差D skip 左葵青交匯處個站 8311今朝做工程車添... :lol
回復 4# 的帖子
樓上位朋友仔,你下次影完停總站可以出新九龍廣場/晏架街公園個轉彎位到博多幅行出去快既大約7分鐘就得 :lol
*朋友仔你買乜鬼0005丫,買澳元炒外匯都無咁傷
[ 本帖最後由 JT4686 於 2009-2-4 02:31 編輯 ]
頁:
[1]