GX7960 發表於 2009-2-3 20:59

是日 3 大正特 (對我黎講)

http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF5570.jpg
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF5494.jpg
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/DSCF5482.jpg
:victory:

KR7607 發表於 2009-2-3 21:19

今日係黃金買完野 見連續3部42A 走完之後 以為又係42A
點知竟然係3ASV@43C 即時上車 沿途架車都唔算快
仲差D skip 左葵青交匯處個站

64xxx 發表於 2009-2-3 22:02

8311今朝做工程車添... :lol

JT4686 發表於 2009-2-4 02:16

回復 4# 的帖子

樓上位朋友仔,你下次影完停總站可以出新九龍廣場/晏架街公園個轉彎位到博多幅
行出去快既大約7分鐘就得 :lol

*朋友仔你買乜鬼0005丫,買澳元炒外匯都無咁傷

[ 本帖最後由 JT4686 於 2009-2-4 02:31 編輯 ]
頁: [1]
查看完整版本: 是日 3 大正特 (對我黎講)