GK2671 發表於 2009-2-20 21:18

原帖由 superay 於 2009-2-10 20:05 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
ER3201很多年前掛過1A線
在離開前能夠再行一次1A
也總算是一種緣份

PS: 留意行1A時已是U廠車
其實我係好少去尖碼果邊, 果日影車時突然影到 ER3201 @ 1A, 心情極興奮 :lol
當然, 我亦都有特登去坐 ER3201 @ 1A, 仲要係坐全程...

還記得當天, 返到上去中秀之前, 已俾同線後兩車爬頭 :lol

GK2671 發表於 2009-2-20 21:31

原帖由 3asv6 於 2009-2-12 01:25 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
110403
仲記得佢 06 年特見 1A 之前既一日就係行 70X...

PS: ER3201 掛 1A 之前, o係 U 廠有掛過 58X ...
(據版友所述, 同期掛 58X 既 AL 仲有 ER3931, ER7077, FF5186) :lol

而我影到 ER3201 果段期間, 咁o岩佢係 58X 既暫掛車 :lol
頁: 1 [2]
查看完整版本: ER3201.屯元天.上水.大埔.旺火.中秀.青機