ckayiu531 發表於 2009-2-16 19:40

[晨早]FA9288@43B

http://farm4.static.flickr.com/3163/3283679672_bcf0336d49_b.jpg

歡迎跟相:loveliness:

9042_Lover 發表於 2009-2-16 21:32

下午六點幾有人黎咗收車,唔知去邊:L
拆唒牌,唔會這樣就...:'( :Q

[ 本帖最後由 9042_Lover 於 2009-2-16 21:37 編輯 ]

Dennis34 發表於 2009-2-16 21:51

差唔多一年前

ckayiu531 發表於 2009-2-16 23:36

原帖由 9042_Lover 於 2009-2-16 21:32 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
下午六點幾有人黎咗收車,唔知去邊:L
拆唒牌,唔會這樣就...:'( :Q


我就反而有興趣睇9288 LAST DAY會唔會做43的R字軌

JA5674 發表於 2009-2-16 23:56

原帖由 李維拉 於 2009-2-16 22:31 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif

只係下段無人接更收左車姐
如無意外,都係渣番去青衣廠

冇錯..

係返左青衣廠:)

~EV5641@70~ 發表於 2009-2-17 16:57

原帖由 JA5674 於 2009-2-16 23:56 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif


冇錯..

係返左青衣廠:)
所以今日行43C:lol
頁: [1]
查看完整版本: [晨早]FA9288@43B