[晨早]FA9288@43B
http://farm4.static.flickr.com/3163/3283679672_bcf0336d49_b.jpg歡迎跟相:loveliness: 下午六點幾有人黎咗收車,唔知去邊:L
拆唒牌,唔會這樣就...:'( :Q
[ 本帖最後由 9042_Lover 於 2009-2-16 21:37 編輯 ] 差唔多一年前 原帖由 9042_Lover 於 2009-2-16 21:32 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
下午六點幾有人黎咗收車,唔知去邊:L
拆唒牌,唔會這樣就...:'( :Q
我就反而有興趣睇9288 LAST DAY會唔會做43的R字軌 原帖由 李維拉 於 2009-2-16 22:31 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
只係下段無人接更收左車姐
如無意外,都係渣番去青衣廠
冇錯..
係返左青衣廠:) 原帖由 JA5674 於 2009-2-16 23:56 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
冇錯..
係返左青衣廠:)
所以今日行43C:lol
頁:
[1]