AD18 發表於 2009-2-24 21:45

年驗後試車

http://i91.photobucket.com/albums/k299/FZ7591/7949_1.jpg

:lol

[ 本帖最後由 AD18 於 2009-2-24 22:16 編輯 ]

AD18 發表於 2009-2-24 22:16

原帖由 李維拉 於 2009-2-24 22:12 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
樓主係咪想講年檢?


剛剛打錯左字都無留意 , 謝提醒

DK5416 發表於 2009-2-25 00:07

KOC試車唔會去到天水圍咁遠喎.....
趕工時趕到咩咁,邊有閒情試咁遠...:lol

呢部係驗完車交返出廠既員工接送車

AP149 發表於 2009-2-25 17:58

原帖由 DK5416 於 2009-2-25 00:07 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
KOC試車唔會去到天水圍咁遠喎.....
趕工時趕到咩咁,邊有閒情試咁遠...:lol

呢部係驗完車交返出廠既員工接送車
車頭有張紙寫住員工廠車天水圍線:lol
頁: [1]
查看完整版本: 年驗後試車