年驗後試車
http://i91.photobucket.com/albums/k299/FZ7591/7949_1.jpg:lol
[ 本帖最後由 AD18 於 2009-2-24 22:16 編輯 ] 原帖由 李維拉 於 2009-2-24 22:12 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
樓主係咪想講年檢?
係
剛剛打錯左字都無留意 , 謝提醒 KOC試車唔會去到天水圍咁遠喎.....
趕工時趕到咩咁,邊有閒情試咁遠...:lol
呢部係驗完車交返出廠既員工接送車 原帖由 DK5416 於 2009-2-25 00:07 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
KOC試車唔會去到天水圍咁遠喎.....
趕工時趕到咩咁,邊有閒情試咁遠...:lol
呢部係驗完車交返出廠既員工接送車
車頭有張紙寫住員工廠車天水圍線:lol
頁:
[1]