3348 發表於 2009-3-16 13:53

[絕影系列] 42C吉龍 X 42C吉龍

[即興貼舊相 之 42C吉龍 X 42C吉龍]

42C應該係我搭最多既一條線, 由3N搭到去ATR/ATE
記得以前連3N1-3, AL1, 電牌豪都搭過
之不過吉龍(當然計埋3N啦)對我黎講先至係42C既代表:victory:

http://i3.photobucket.com/albums/y95/3348/DSCN0193.jpg
攝於2004年4月

舊相陸續有來 :)

hoho900 發表於 2009-3-16 18:57

頁: [1]
查看完整版本: [絕影系列] 42C吉龍 X 42C吉龍