hkitalk.net 香港交通資訊網's Archiver
論壇
›
巴士攝影作品貼圖區 (B3)
› [絕影系列] 42C吉龍 X 42C吉龍
3348
發表於 2009-3-16 13:53
[絕影系列] 42C吉龍 X 42C吉龍
[即興貼舊相 之 42C吉龍 X 42C吉龍]
42C應該係我搭最多既一條線, 由3N搭到去ATR/ATE
記得以前連3N1-3, AL1, 電牌豪都搭過
之不過吉龍(當然計埋3N啦)對我黎講先至係42C既代表:victory:
http://i3.photobucket.com/albums/y95/3348/DSCN0193.jpg
攝於2004年4月
舊相陸續有來 :)
hoho900
發表於 2009-3-16 18:57
頁:
[1]
查看完整版本:
[絕影系列] 42C吉龍 X 42C吉龍