ckayiu531 發表於 2009-3-17 18:36

是日KX2574決戰40!!!

頭先遊完蚊坦@33A後番黎, O曬
http://farm4.static.flickr.com/3603/3361845847_7f2ae93a0d_b.jpg

歡迎跟相:loveliness:

ER9171 發表於 2009-3-17 19:51

我 @ 長沙灣見到你影果轉~
:lol

PS : 佢代...?

ckayiu531 發表於 2009-3-17 23:29

原帖由 ER9171 於 2009-3-17 19:51 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
我 @ 長沙灣見到你影果轉~
:lol

PS : 佢代...?

我頭先冇係長沙灣影車喎
頁: [1]
查看完整版本: 是日KX2574決戰40!!!