是日KX2574決戰40!!!
頭先遊完蚊坦@33A後番黎, O曬http://farm4.static.flickr.com/3603/3361845847_7f2ae93a0d_b.jpg
歡迎跟相:loveliness: 我 @ 長沙灣見到你影果轉~
:lol
PS : 佢代...? 原帖由 ER9171 於 2009-3-17 19:51 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
我 @ 長沙灣見到你影果轉~
:lol
PS : 佢代...?
我頭先冇係長沙灣影車喎
頁:
[1]