HC8760 發表於 2009-4-4 23:28

是日和合石S線 ~~~ 多相

http://i723.photobucket.com/albums/ww238/NG1941/ADFH492074S.jpghttp://i723.photobucket.com/albums/ww238/NG1941/3AVHD431674S.jpghttp://i588.photobucket.com/albums/ss329/LF5502/ATELJ634774S.jpghttp://i723.photobucket.com/albums/ww238/NG1941/3ASV297KJ612870S-1.jpghttp://i685.photobucket.com/albums/vv220/NT2745/KJ612870S-WoHopShek.jpghttp://i723.photobucket.com/albums/ww238/NG1941/AVHL988170S-1.jpghttp://i723.photobucket.com/albums/ww238/NG1941/70S.jpghttp://i723.photobucket.com/albums/ww238/NG1941/HL988170S.jpghttp://i723.photobucket.com/albums/ww238/NG1941/EY60770S.jpghttp://i685.photobucket.com/albums/vv220/NT2745/AV1FW557276S-1.jpghttp://i588.photobucket.com/albums/ss329/LF5502/AV1FW557276S-2.jpghttp://i588.photobucket.com/albums/ss329/LF5502/KJ612870S-Jordan.jpghttp://i685.photobucket.com/albums/vv220/NT2745/HL988170S.jpghttp://i685.photobucket.com/albums/vv220/NT2745/AVWLZ451970S-2.jpghttp://i685.photobucket.com/albums/vv220/NT2745/AVWLZ451970S-1.jpg(hkitalk.net only):)

[ 本帖最後由 HC8760 於 2009-4-5 00:09 編輯 ]

TD...D10A 發表於 2009-4-4 23:30

HD4316好型個K廠Logo貼係霧燈度:L

~EV5641@70~ 發表於 2009-4-4 23:31

原帖由 TD...D10A 於 2009-4-4 23:30 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
HD4316好型個K廠Logo貼係霧燈度:L
K廠的風挌:L

JT4686 發表於 2009-4-5 00:03

回復 4# 的帖子

大約上左年幾

ATR83 發表於 2009-4-5 00:33

其實70S D車去完佐匯係未唔會再行70S?
今日我下午去佐匯等HL9881幾個鐘都食白果:L
頁: [1]
查看完整版本: 是日和合石S線 ~~~ 多相