171‧白車潮
http://www.fopix.net/d/1173647-1/AV420_171.jpghttp://www.fopix.net/d/1176279-1/AV496_171.jpg 101,107都多左白板,唔通唔夠車? 原帖由 S3N247~ES6310 於 2008-8-12 18:33 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
101,107都多左白板,唔通唔夠車?
171係唔用得3asv姐..
又唔夠atr/ate用...咪用下白版囉.. 原帖由 S3N247~ES6310 於 2008-8-12 18:33 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
101,107都多左白板,唔通唔夠車?
唔夠金車比HK線就真啦;P Sorry! empty!!:) 原帖由 bkeie1986 於 2008-8-12 18:52 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
171係唔用得3asv姐..
又唔夠atr/ate用...咪用下白版囉..
171有3ASV掛咖- -"
今個月8,10,4,6車行...
3ASV375 (KP3778)
3ASV392 (KR1691)
3ASV413 (KR7546)
3ASV418 (KR9617)
[ 本帖最後由 SmiTHy 於 2008-8-12 22:11 編輯 ] 原帖由 SmiTHy 於 2008-8-12 22:09 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
171有3ASV掛咖- -"
今個月8,10,4,6車行...
3ASV375 (KP3778)
3ASV392 (KR1691)
3ASV413 (KR7546)
3ASV418 (KR9617)
你應該去睇下171幾耐未出過呢4架:lol
再去睇埋7546,9617行左104幾多日後知...:handshake 原帖由 bkeie1986 於 2008-8-12 22:15 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
你應該去睇下171幾耐未出過呢4架:lol
再去睇埋7546,9617行左104幾多日後知...:handshake
我今日先見到兩架3ASV- -"
我次次去都搭中...一個星期去三4次.. HT 8415 做咩又換左塊車頭玻璃 :Q 原帖由 SmiTHy 於 2008-8-12 22:19 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
我今日先見到兩架3ASV- -"
我次次去都搭中...一個星期去三4次..
我見左一轉九記都冇架係3ASV
全部都係DENNIS
頁:
[1]
2