隧道口.新巴10周年.單層
http://kin.hkdisk.com/post/n5501.jpghttp://kin.hkdisk.com/post/n2093.jpg
偷懶..唔駛支援9號咩?:lol 5501裝左RS:o 車咀行左 1 日就 黑左 ...
好心新巴就攪下部洗車機佢啦 ~
部部車既車咀右面都係黑色 ~ !!! :L 部5501個RS
係咪上層車頭裝細機〔冇字幕顯示屏〕,
梯位裝大機〔有字幕顯示屏〕? 估吾到只係得個十字廣告同車頭廣告禁簡單- -"
仲以為佢會大事興祝玩全車身:) 樓下係咪照舊裝一部RS? 原帖由 李維拉 於 2008-8-25 09:48 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
不過傳聞此車將會出巴模:loveliness:
10周年當然要賀下
不過我寧願要個無廣告的算 原帖由 CTB3B 於 2008-8-25 01:44 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
估吾到只係得個十字廣告同車頭廣告禁簡單- -"
仲以為佢會大事興祝玩全車身:)
我係度諗緊呢個廣告係咪將 1068
0既原稿就咁放係 PhotoShop 度求
其改0下就算。 http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/undecided.gif 原帖由 nwfb1601 於 2008-8-25 09:55 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
我係度諗緊呢個廣告係咪將 1068
0既原稿就咁放係 PhotoShop 度求
其改0下就算。 http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/undecided.gif
見到佢咁...令我覺得佢唔將回歸十週年個"拾" 搬上去已經好好...:L
難忘Give Me Five :'( 出模型係好,不過唔好同藍天版撞車牌,如果唔係真係唔知買邊架:Q
頁:
[1]
2