HN7067 發表於 2008-10-6 19:45

FA8930.1號仔

雖然1號冇掛過坦克, 但唔知點解今日見到呢個特見就感到好有懷舊FEEL,

http://i298.photobucket.com/albums/mm260/MAN6942/KMB%20HOT%20DOG/496.jpg

http://i298.photobucket.com/albums/mm260/MAN6942/KMB%20HOT%20DOG/501.jpg

http://i298.photobucket.com/albums/mm260/MAN6942/KMB%20HOT%20DOG/509.jpg

http://i298.photobucket.com/albums/mm260/MAN6942/KMB%20HOT%20DOG/519.jpg

劣相幾張,
歡迎討論~

HW354-EH9697 發表於 2008-10-6 19:54

http://ihs.meric.hk/rforum.php/247230.png
BAD PHOTO....:(

HV7025 發表於 2008-10-6 20:24

畢竟坦克蘭同當年大量出現於1號/竹園既啡窗吉蘭, 外型上都有超過90%一樣
所以就算係FA8930行1號, 望落去都有從前吉蘭既感覺:loveliness:

peterkwan 發表於 2008-10-6 22:26

今朝見佢都好跑得. ~7:52 am @ 旺角地鐵站往尖碼, 唔夠15分鐘已經係中央郵局返緊去竹園.

請勿下車 發表於 2008-10-6 22:44

屈在7m真係晒左
見佢得由黃大仙道沖落去個下同上橋個下有得玩...
1號...我覺得綠窗水塘蘭更有味道

FF1819 發表於 2008-10-6 23:42

之前影落 :victory:
http://www.fopix.net/d/1243843-1/FA8930_1.jpg

BL69 發表於 2008-10-6 23:59

唔怪得頭先7點幾果陣無插膠牌返廠喇;P

S3BL343@66 發表於 2008-10-7 12:18

原帖由 請勿下車 於 2008-10-6 22:44 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
屈在7m真係晒左
見佢得由黃大仙道沖落去個下同上橋個下有得玩...
1號...我覺得綠窗水塘蘭更有味道

我一向都建議e d 短線用虧車最好,用勁車有d哂,不計211
掉去70就very gd:lol

HV7025 發表於 2008-10-7 15:14

原帖由 S3BL343@66 於 2008-10-7 12:18 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif


我一向都建議e d 短線用虧車最好,用勁車有d哂,不計211
掉去70就very gd:lol
而家仲行緊既熱狗全部都係所謂既「勁車」, 按呢個原則, 7M是否唔應該有熱狗?!:L

AP147 發表於 2008-10-7 15:17

原帖由 HV7025 於 2008-10-6 20:24 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
畢竟坦克蘭同當年大量出現於1號/竹園既啡窗吉蘭, 外型上都有超過90%一樣
所以就算係FA8930行1號, 望落去都有從前吉蘭既感覺:loveliness:
最大分別係車頭多左條柱 :'(
頁: [1] 2
查看完整版本: FA8930.1號仔