GX7960 發表於 2008-10-21 20:33

MCW。42C

http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/IMG_0012-3.jpg

ben2004 發表於 2008-10-21 20:39

http://fotoc.com/KV7798/d/7353-2/P_S3M223_EH2940_42C_1.JPG

前年一個正特 :)

FF1819 發表於 2008-10-22 01:05

2 年前一個正特 :victory:
http://www.fopix.net/d/1262129-2/EL7793_42C.jpg

s3m124 發表於 2008-10-22 01:18

http://img.photobucket.com/albums/v140/s3m44/post/155.jpg

ef8860@40 發表於 2008-10-22 01:57

原帖由 s3m124 於 2008-10-22 01:18 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
http://img.photobucket.com/albums/v140/s3m44/post/155.jpg
8860,這是最後期嗎?我都唔記得。

novkovsky 發表於 2008-10-22 02:30

唔記得呢次係咪最後一次:Q

AD18 發表於 2008-10-22 09:32

原帖由 ef8860@40 於 2008-10-22 01:57 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif

8860,這是最後期嗎?我都唔記得。
無錯

部車死之前果一兩年都係荔廠

s3m124 發表於 2008-10-22 10:32

原帖由 ef8860@40 於 2008-10-22 01:57 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif

8860,這是最後期嗎?我都唔記得。

係, 甩了61M之後調左出荔廠的時候 :D

加多張, 同EF8860一樣係61M甩出黎既ED2830

http://img.photobucket.com/albums/v140/s3m44/post/348.jpg

homanho 發表於 2008-10-22 23:52

中段擺站:D

novkovsky 發表於 2008-10-23 01:27

原帖由 李維拉 於 2008-10-22 21:57 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif

係最後一次
仲記得佢入黎玩左成個禮拜,紅日特見42:funk: 果陣真係有點久旱逢雨的感覺…
因為自零六年十月44兩部都城死埋之後就再無mcw掛青衣線
期間mcw特見又少之又少
結果無啦啦禁後期都有mcw經樓下果下真係勁開心:lol
頁: [1] 2
查看完整版本: MCW。42C