MCW。42C
http://i105.photobucket.com/albums/m214/GX7960/IMG_0012-3.jpg http://fotoc.com/KV7798/d/7353-2/P_S3M223_EH2940_42C_1.JPG前年一個正特 :) 2 年前一個正特 :victory:
http://www.fopix.net/d/1262129-2/EL7793_42C.jpg http://img.photobucket.com/albums/v140/s3m44/post/155.jpg 原帖由 s3m124 於 2008-10-22 01:18 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
http://img.photobucket.com/albums/v140/s3m44/post/155.jpg
8860,這是最後期嗎?我都唔記得。 唔記得呢次係咪最後一次:Q 原帖由 ef8860@40 於 2008-10-22 01:57 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
8860,這是最後期嗎?我都唔記得。
無錯
部車死之前果一兩年都係荔廠 原帖由 ef8860@40 於 2008-10-22 01:57 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
8860,這是最後期嗎?我都唔記得。
係, 甩了61M之後調左出荔廠的時候 :D
加多張, 同EF8860一樣係61M甩出黎既ED2830
http://img.photobucket.com/albums/v140/s3m44/post/348.jpg 中段擺站:D 原帖由 李維拉 於 2008-10-22 21:57 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
係最後一次
仲記得佢入黎玩左成個禮拜,紅日特見42:funk: 果陣真係有點久旱逢雨的感覺…
因為自零六年十月44兩部都城死埋之後就再無mcw掛青衣線
期間mcw特見又少之又少
結果無啦啦禁後期都有mcw經樓下果下真係勁開心:lol
頁:
[1]
2