JT4686 發表於 2008-11-25 14:36

小智同比卡超回歸了!

仲帶左D新朋友黎上巴士同大家見面......
對上一次寵物小精靈們上黎巴士都係3年前左右,唔知哩個廣告會唔會引起同好影兩幅呢 :lol

可惜哩個劇場版唔係TVB配音,而係兩個唔識既明星黎配 :L
http://i19.photobucket.com/albums/b185/JN1104/AS/DSC_3368.jpg

OT:當年有冇站友打Game Boy紅藍黃版打到記得個151隻小精靈們既名呢 :lol

[ 本帖最後由 JT4686 於 2008-11-25 14:42 編輯 ]

JT4686 發表於 2008-11-25 20:25

回復 2# 的帖子

傻鴨不及四伊貝咁經典 :lol
三粒進化石有三個唔同後果,可惜夢夢都係CHOK唔到 :L

師兄,你呢?

ku689 發表於 2008-11-25 20:27

頭151隻個名我到今時今日都仲記得:lol

我好鍾意啟暴龍
攻擊力特強, 夠哂威猛, 強勁招式識唔少
我玩任何版本0既必備精靈:lol

[ 本帖最後由 ku689 於 2008-11-25 20:29 編輯 ]

BL69 發表於 2008-11-25 20:41

原帖由 JT4686 於 2008-11-25 20:25 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
傻鴨不及四伊貝咁經典 :lol
三粒進化石有三個唔同後果,可惜夢夢都係CHOK唔到 :L

師兄,你呢?
依家「白金版」又多兩隻喇(草, 冰)
一team六隻都係依貝都我諗都幾好玩

JT4686 發表於 2008-11-25 20:48

回復 5# 的帖子

普通,草,雷,水,火,黑,白 :o
伊貝組聽上黎唔差,但都要睇下d招式點

如果亂咁安招式俾佢,隻小精靈就會「廢」左

OT:所謂靚界女神我真係一個都唔識 :L

[ 本帖最後由 JT4686 於 2008-11-25 21:18 編輯 ]

EvilKo 發表於 2008-11-25 22:05

原帖由 JT4686 於 2008-11-25 20:48 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
普通,草,雷,水,火,黑,白 :o
伊貝組聽上黎唔差,但都要睇下d招式點

如果亂咁安招式俾佢,隻小精靈就會「廢」左

OT:所謂靚界女神我真係一個都唔識 :L ...

正確來講係:

伊貝、火伊貝、水伊貝、雷伊貝、太陽伊貝、月伊貝、草伊貝、冰伊貝


伊貝 team 其實真係好好用 :D

JT4686 發表於 2008-11-25 22:25

回復 7# 的帖子

名我知,但簡單小小打個系算 :L
但唔同既小精靈組合會好玩d

AD18 發表於 2008-11-25 23:18

小弟反而鍾意奇異種籽
睇落去真係好得意

另外我仲好鍾意果然翁
次次火箭兵團出 d 佢地想出既寵物精靈果陣
竟然係出左果然翁

BL69 發表於 2008-11-26 00:30

原帖由 AD18 於 2008-11-25 23:18 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
小弟反而鍾意奇異種籽
睇落去真係好得意

另外我仲好鍾意果然翁
次次火箭兵團出 d 佢地想出既寵物精靈果陣
竟然係出左果然翁 響game入面, 果然翁究竟有咩用架
(攻擊能力=0, 淨係知有機會全令其他pokemon進入異常狀態)

JT4686 發表於 2008-11-26 00:31

回復 9# 的帖子

電視版我好少睇 :L
不過睇親都覺得果然翁好搞笑 :lol
頁: [1] 2
查看完整版本: 小智同比卡超回歸了!