合法字型
:)http://www.fopix.net/d/1394721-1/AD142_2E.jpg :) 今日見 HB9235 車尾都換左,我就懂得欣賞 http://i468.photobucket.com/albums/rr43/Monster251M/JX794943B.jpg
http://i468.photobucket.com/albums/rr43/Monster251M/GJ311259A.jpg
http://i468.photobucket.com/albums/rr43/Monster251M/126E42.jpg 硬係覺得呢隻車牌好似以前個d巴士車牌字體:lol 以前多仔係咪用呢種 1983年九巴所有巴士由紅底白字車牌換反光車牌,就係用呢種字體。
第一批用呢種字體嘅車牌就係第一代M仔(CZ牌),其後舊車陸續更換
同款車牌,長牛、短牛、大水牛、珍寶、雞鴨車、亞比安都有用呢
款車牌字。
不過第一批量產短蘭利蘭(CZ,DA牌)新車落地時,車牌又用另一款較
圓字型(筆尾有勾),但只限果批。
呢款車牌一路裝到風機蘭,由冇風機嘅12米龍開始,就用上後期盛
行嘅「興利」字體。
[ 本帖最後由 KR1691@102 於 2009-2-8 14:09 編輯 ] 原帖由 KR1691@102 於 2009-2-8 13:16 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
1983年九巴所有巴士由紅底白字車牌換反光車牌,就係用呢種字體。
第一批用呢種字體嘅車牌就係第一代M仔(CZ牌),其後舊車陸續更換
同款車牌,長牛、短牛、大水牛、珍寶、雞鴨車、亞比安都有用呢
款車牌字。
不過第一批量產短蘭利蘭(CZ,DA牌)新車落地時,車牌又用另一款較
圓字型(筆尾有勾),但只限果批。
呢款車牌一路裝到大約ME全部出牌為止,為期兩年半左右。之後出
風機12米蘭同龍開始,就用上後期盛行嘅「興利」字體。
所有ME, DG牌BL, DH-DJ牌3BL, DJ-DK牌3N新出牌o個時都係用呢隻圓字體.
印象中小弟細個o個時見過DH5011, DJ349, DK1121, DK2508都有用過圓字車牌.
[ 本帖最後由 kenytw 於 2009-2-8 13:29 編輯 ] 原帖由 kenytw 於 2009-2-8 13:27 發表 http://hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
所有ME, DG牌BL, DH-DJ牌3BL, DJ-DK牌3N新出牌o個時都係用呢隻圓字體.
印象中小弟細個o個時見過DH5011, DJ349, DK1121, DK2508都有用過圓字車牌.
仲有 DH972 同 DJ112 呢兩部獵鷹都用過圈字車牌。 http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/rolleyes.gif 原帖由 kenytw 於 2009-2-8 13:27 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
所有ME, DG牌BL, DH-DJ牌3BL, DJ-DK牌3N新出牌o個時都係用呢隻圓字體.
印象中小弟細個o個時見過DH5011, DJ349, DK1121, DK2508都有用過圓字車牌.
多謝提示,睇番D舊相,已更正原文。
頁:
[1]
2