仲有 DH972 同 DJ112 呢兩部獵鷹都用過圈字車牌。 http://img.photobucket.com/albums/v337/1601/rolleyes.gif
新少少既 , AN10 - FP5327 都用過呢款車牌
呀 , 仲有 FP6003 個車尾都係用呢款車牌 , 到而家都仲用緊:lol 原帖由 KR1691@102 於 2009-2-8 13:16 發表 http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/images/common/back.gif
1983年九巴所有巴士由紅底白字車牌換反光車牌,就係用呢種字體。
印象中對岸的中巴80年代亦都係用呢款圓字車牌!:lol
頁:
1
[2]