[個人建議]取消延長11X,改派3輛巴士縮短213E並途經觀塘
[複製鏈接]
|
XXX有邊度唔攬炒而安達臣有用?
瘋狂啲諗拉埋14X成個觀塘區重組,有無得諗?
|
|
|
|
|
|
|
|
而家已經攬炒緊既就算,起碼唔好進一步增加重疊然後攬炒先,所以拉舊線點都正常過加多條線落觀塘道,問題只係 11X 車程太長無理由拉上去
之前都講過,假設 13 會大致用現有定線全日,我心目中最理想做法拉 13D 上山,然後喜鵲樓後改經九龍灣商貿區同中九龍幹線直去大角咀,再入埋欽州街,然後 13 就縮落維港灣
咁就可以用 13 代到半條 13D 流水,而 13D 可以同時做齊以下幾組客源:
安達臣 - 觀塘巿中心 / 協和街
安達臣 - 九龍灣商貿區
大角咀 / 南昌站 - 九龍灣商貿區
大角咀 - 觀塘巿中心(經中九幹)
安達臣想做全日尖咀線都唔係就咁拉 213E 停觀塘然後尖咀刷邊算,攬炒之餘觀塘同尖咀都食唔盡最有價值位置,根本成件事錯晒
至於 14X,我直頭想來回改行偉業街,但唔應該同安達臣扯上任何關係
|
|
|
fb.com/scientisthk2usa/
|
|
|
|
|
本帖最後由 1181174166 於 2026-6-24 22:47 編輯
13攬炒2A再之後市區線重組已經一鑊粥,反而係13同13D應該合併,13D拉上去食13,早兩星期平日下午四點幾搭過13D都叫有40人左右又唔係真係咁差,和樂邨去眼科一帶1A又唔湯唔水
最大問題係大角咀去觀塘個底唔係大,唔搭16又好似無乜好揀,炒大角咀中九龍概念股無乜好賺,條數都唔一定比依家好
至於14X,如果215X呢條大多數唔拆,正如你想講14X唔可能同安達臣有直接關係,但同時一條線搞到油塘同安達臣分得好差
|
|
|
|
|
|
|
|
13 事實係同 2A 攬炒,但原意好明顯係想做埋安達臣往來淘大。反正再去埋九龍城方向,唔計觀繞飛站以外,振華道都幾肯定係最唔塞車行法,未至於無用。如果 13D 食埋 13,呢段路行車時間會明顯增加
當然而家隔離 B2 版有版友估 13 未必會以原走線直接全日,就姑且睇下結果會點
大角咀大多數都坐緊 16 但 16 做唔到中匯街維港灣果頭,亦無理由兜埋過去,中匯街唔做應該無乜可能過到關。反正都要做,不如就認真少少。中九幹又可以做埋九龍灣,再加埋秀茂坪同安達臣往來九龍灣客源,我唔認為一定無得做
|
|
|
fb.com/scientisthk2usa/
|
|
|
|
|
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-24 23:21 編輯
S3BL100 發表於 2026-6-24 22:32
而家已經攬炒緊既就算,起碼唔好進一步增加重疊然後攬炒先,所以拉舊線點都正常過加多條線落觀塘道,問題 ...
將延長11X嗰3架車,若改為投放延長13D上安達臣,
理論上可行,延長後13D每邊行車時間多8-10分鐘,
加3車在仍足夠維持現有服務班次。
安達臣往裕民坊參考app行車時間約27分鐘;
和樂邨往安達臣參考app行車時間約23分鐘。
膠著位在於來回程應否兜入寶達巴士總站,
這會多大約1-2分鐘入總站及等燈位時間。
但有可能因延長後的13D已覆蓋安達臣往返淘大至大角咀段服務,紅巴有藉口因13D延長而令13不作全日服務。
213E招標本來不是全日線,星期一至五上午四班往九龍站,星期一至五下午四班往安達臣道,所以有誘因將3輛車讓213E勉強成為一條全日線。13、213E服務範圍沒重疊,13轉全日服務仍需要紅巴去找數。 |
|
|
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
|
|
|
|
|
原意大家都係話城仔至真,要做淘大大可以行觀塘道,拎quota嚟講就反而更大理由搞到行樂華嗰邊
中匯街去奧運站亦唔算太遠,唔炒16就做唔正大角咀核心位,所以行中九龍大角咀唔係太好,做長沙灣嗰邊仲有得做
16P都收檔,九龍灣就再諗諗先
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|