找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[個人建議]取消延長11X,改派3輛巴士縮短213E並途經觀塘

[複製鏈接]
1181174166 發表於 2026-6-24 22:19 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
S3BL100 發表於 2026-6-24 21:27
問題係咁樣重疊法決定左條線潛在客源有幾多,你係咪想 213E 觀塘到尖沙咀一段載空氣?

尖沙咀刷邊固然無 ...

XXX有邊度唔攬炒而安達臣有用?


瘋狂啲諗拉埋14X成個觀塘區重組,有無得諗?

                                    Advertisement

S3BL100 發表於 2026-6-24 22:32 | 顯示全部樓層
1181174166 發表於 2026-6-24 22:19
XXX有邊度唔攬炒而安達臣有用?

而家已經攬炒緊既就算,起碼唔好進一步增加重疊然後攬炒先,所以拉舊線點都正常過加多條線落觀塘道,問題只係 11X 車程太長無理由拉上去


之前都講過,假設 13 會大致用現有定線全日,我心目中最理想做法拉 13D 上山,然後喜鵲樓後改經九龍灣商貿區同中九龍幹線直去大角咀,再入埋欽州街,然後 13 就縮落維港灣

咁就可以用 13 代到半條 13D 流水,而 13D 可以同時做齊以下幾組客源:

安達臣 - 觀塘巿中心 / 協和街
安達臣 - 九龍灣商貿區
大角咀 / 南昌站 - 九龍灣商貿區
大角咀 - 觀塘巿中心(經中九幹)

安達臣想做全日尖咀線都唔係就咁拉 213E 停觀塘然後尖咀刷邊算,攬炒之餘觀塘同尖咀都食唔盡最有價值位置,根本成件事錯晒


至於 14X,我直頭想來回改行偉業街,但唔應該同安達臣扯上任何關係
fb.com/scientisthk2usa/
1181174166 發表於 2026-6-24 22:45 | 顯示全部樓層
本帖最後由 1181174166 於 2026-6-24 22:47 編輯
S3BL100 發表於 2026-6-24 22:32
而家已經攬炒緊既就算,起碼唔好進一步增加重疊然後攬炒先,所以拉舊線點都正常過加多條線落觀塘道,問題 ...

13攬炒2A再之後市區線重組已經一鑊粥,反而係13同13D應該合併,13D拉上去食13,早兩星期平日下午四點幾搭過13D都叫有40人左右又唔係真係咁差,和樂邨去眼科一帶1A又唔湯唔水
最大問題係大角咀去觀塘個底唔係大,唔搭16又好似無乜好揀,炒大角咀中九龍概念股無乜好賺,條數都唔一定比依家好

至於14X,如果215X呢條大多數唔拆,正如你想講14X唔可能同安達臣有直接關係,但同時一條線搞到油塘同安達臣分得好差
S3BL100 發表於 2026-6-24 23:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

1181174166 發表於 2026-6-24 22:45
13攬炒2A再之後市區線重組已經一鑊粥,反而係13同13D應該合併,13D拉上去食13,早兩星期平日下午四點幾搭 ...

13 事實係同 2A 攬炒,但原意好明顯係想做埋安達臣往來淘大。反正再去埋九龍城方向,唔計觀繞飛站以外,振華道都幾肯定係最唔塞車行法,未至於無用。如果 13D 食埋 13,呢段路行車時間會明顯增加


當然而家隔離 B2 版有版友估 13 未必會以原走線直接全日,就姑且睇下結果會點

大角咀大多數都坐緊 16 但 16 做唔到中匯街維港灣果頭,亦無理由兜埋過去,中匯街唔做應該無乜可能過到關。反正都要做,不如就認真少少。中九幹又可以做埋九龍灣,再加埋秀茂坪同安達臣往來九龍灣客源,我唔認為一定無得做
fb.com/scientisthk2usa/
 樓主| s3m89 發表於 2026-6-24 23:14 來自手機 | 顯示全部樓層
本帖最後由 s3m89 於 2026-6-24 23:21 編輯
S3BL100 發表於 2026-6-24 22:32
而家已經攬炒緊既就算,起碼唔好進一步增加重疊然後攬炒先,所以拉舊線點都正常過加多條線落觀塘道,問題 ...


將延長11X嗰3架車,若改為投放延長13D上安達臣,
理論上可行,延長後13D每邊行車時間多8-10分鐘,
加3車在仍足夠維持現有服務班次。
安達臣往裕民坊參考app行車時間約27分鐘;
和樂邨往安達臣參考app行車時間約23分鐘。
膠著位在於來回程應否兜入寶達巴士總站,
這會多大約1-2分鐘入總站及等燈位時間。
但有可能因延長後的13D已覆蓋安達臣往返淘大至大角咀段服務,紅巴有藉口因13D延長而令13不作全日服務。

213E招標本來不是全日線,星期一至五上午四班往九龍站,星期一至五下午四班往安達臣道,所以有誘因將3輛車讓213E勉強成為一條全日線。13、213E服務範圍沒重疊,13轉全日服務仍需要紅巴去找數。

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請加入

×
返學線16M掛牌:S3M89(DR9007)
1181174166 發表於 2026-6-24 23:14 | 顯示全部樓層
S3BL100 發表於 2026-6-24 23:02
13 事實係同 2A 攬炒,但原意好明顯係想做埋安達臣往來淘大。反正再去埋九龍城方向,唔計觀繞飛站以外, ...

原意大家都係話城仔至真,要做淘大大可以行觀塘道,拎quota嚟講就反而更大理由搞到行樂華嗰邊

中匯街去奧運站亦唔算太遠,唔炒16就做唔正大角咀核心位,所以行中九龍大角咀唔係太好,做長沙灣嗰邊仲有得做


16P都收檔,九龍灣就再諗諗先
S3BL100 發表於 2026-6-25 00:02 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

s3m89 發表於 2026-6-24 23:14
將延長11X嗰3架車,若改為投放延長13D上安達臣,
理論上可行,延長後13D每邊行車時間多8-10分鐘,
加3車 ...

單憑「本來不是全日線」一點並唔係變成全日線誘因
fb.com/scientisthk2usa/
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-25 03:30

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表