高 noise 劣作
 |
|
|
welcome back GR1473
|
|
|
|
|
原帖由 HR9710+KU1391 於 2008-1-28 10:51 AM 發表 
睇你個topic, 我仲以為42用apm 我以為係 42在APM
嚇我一跳 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
youtube.com/c/dennislokawai
|
|
|
|
|
原帖由 KE7782 於 2008-1-28 14:10 發表 
這標題令我想起JH4285右方有apm廣告。
這標題令我想起 KR9617 右方有 apm 廣告… |
|
|
|
|
|
|
|
我反而以為是42A 42P 42M XDDD
呢個banner算係咁,好過以前初開果段驚嚇banner
雖然有點俗 |
|
|
sSie~~Find you later.
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|