找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
KG1428 發表於 2026-6-26 14:38 來自手機 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 13:34
85除咗駿洋都仲有其他客嘅,九龍城搭上樂富都有,11K/85A太過有緣人班次,而且浸會點都出到一定客量返沙 ...

85在駿洋往來大圍係獨市,而且有駿洋學生要去大圍番學。點都有客。
85A又經浸會大學,經恒生大學,做學生客多過做街客
85B就無獨特之處,所以減到沙田去九龍城只有一班車。
自KG1428退役後,TW5398是我的新愛車

                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 14:41 來自手機 | 顯示全部樓層
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 13:34
85除咗駿洋都仲有其他客嘅,九龍城搭上樂富都有,11K/85A太過有緣人班次,而且浸會點都出到一定客量返沙 ...

85可望成為沙田區百搭線之一,期待食埋285。

講客量,85已沒大空間再被優化,不如好好經營吧!
成世人只懂玩巴士
FBI2 發表於 2026-6-26 14:42 來自手機 | 顯示全部樓層
KG1428 發表於 2026-6-26 14:38
85在駿洋往來大圍係獨市,而且有駿洋學生要去大圍番學。點都有客。
85A又經浸會大學,經恒生大學,做學生 ...

如果82K拉番上廣黃,85A是可以收工。
成世人只懂玩巴士
szeto993 發表於 2026-6-26 15:03 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

yyy5138 發表於 2026-6-26 07:27
新田圍Vs大圍
以往沙膠關2邊都死撐
今次新田圍輸86C俾翻大圍

沙膠啲人去咗坐鐵
szeto993 發表於 2026-6-26 15:06 來自手機 | 顯示全部樓層
HM3044 發表於 2026-6-26 09:03
咁其實嗰陣87B都可以唔兜新翠啦,叫人隆亨轉咪得

嗰陣時要返“同站”轉乘就夾硬兜多幾分鐘停新翠
JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:32 | 顯示全部樓層
FBI2 發表於 2026-6-26 14:41
85可望成為沙田區百搭線之一,期待食埋285。

講客量,85已沒大空間再被優化,不如好好經營吧! ...

近排85由ATENU轉晒低載AVBWU,已知九巴/沙廠幾唔鐘意該線或對該線已半放棄狀態,相反85A一次過換晒S/T牌AVBWU,已知咩分別。

FBI2 發表於 2026-6-26 15:42 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

JB5571@3B/103 發表於 2026-6-26 15:32
近排85由ATENU轉晒低載AVBWU,已知九巴/沙廠幾唔鐘意該線或對該線已半放棄狀態,相反85A一次過換晒S/T牌A ...

87B仲癲,聽講有意取消上層服務。
成世人只懂玩巴士
3bx 發表於 2026-6-26 15:47 | 顯示全部樓層
DS510 發表於 2026-6-26 14:03
冇咗 281M 後,新田圍來往顯徑就得番 87B
除此之外 82K 來往威爾斯都有需求

新田圍的客量需求,跟本唔足夠養住咁多條巴士路線。
RyanPun 發表於 2026-6-26 17:11 | 顯示全部樓層
drbean7218 發表於 2026-6-26 13:49
Always account for variable change.

我都無諗過九巴會申請40E埋錦駿苑, 仲將40E, 299X及274P加落錦駿 ...

咁40E係有咁嘅本錢去做,冇本錢嘅可以望望85P、一個失策、仲順手掃走埋87E去程、照擺泥涌又可以食埋市中心,所以凡事都有可能。我唔係想唱衰286C,佢下繁爆亦唔係一時三刻,假如有care過呢個問題嘅,一早就玩咗暗盤加班。不過286C兩繁確實要加班係真嘅。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
JF6839@88K 發表於 2026-6-26 17:13 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

FBI2 發表於 2026-6-26 15:42
87B仲癲,聽講有意取消上層服務。

咩料

日日見到82K 281 285都攞啲高載車去運空氣,下晝一點幾坐上層都可能要搭位嘅87B反而拆樓?都未講繁忙時間更加多人,果然係坐住諗嘢
[1+1=0] 281M 九龍塘直達隆亨顯徑 無需罰企
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 06:59

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表