Advertisement
LBluemoonHK 發表於 2026-6-7 00:43 一兩年前試過搭UH5529 278X,去荃灣方向上城隧中段跌到落1波,扯左陣高轉臨到頂先上返2波 不過整體而言Voi ...
舉報
judao92 發表於 2026-6-15 21:32 mmc唔係keep得好 係批mmc 引擎太過垃圾 冇得做要拆出黎去整大盤 因為當年九巴搵班差佬做高層做數 摺左引擎 ...
本版積分規則 發表回復 回帖後跳轉到最後一頁
站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網
GMT+8, 2026-6-25 22:10
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2026 Discuz! Team.