找回密碼
 會員申請加入
搜索

ADVERTISEMENT
(B0)香港巴士車務及車廂設備 (B1)香港巴士廣告消息/廣告車行踪 (B2)香港巴士討論 [熱門] [精華] (B3)巴士攝影作品貼圖區 [熱門] [精華] (B3i)即拍即貼 -手機相&翻拍Mon相 (B4)兩岸三地巴士討論 [精華] (B5)外地巴士討論 [精華]

Advertisement


(B6)旅遊巴士及過境巴士 [精華] (B7)巴士特別所見 (B11)巴士精華區 (B22)巴士迷吹水區   (V)私家車,商用車,政府及特種車輛 [精華]
(A6)相片及短片分享/攝影技術 (A10)香港地方討論 [精華] (A11)消費著數及飲食資訊 (A16)建築物機電裝置及設備 (A19)問路專區 (N)其他討論題目  
(F1)交通路線集思建議區 (C2)航空 [精華] (C3)海上交通及船隻 [精華] (D1)公共交通有關商品 [精華]   (Y)hkitalk.net會員福利部 (Z)站務資源中心
(R1)香港鐵路 [精華] (R2)香港電車 [精華] (R3)港外鐵路 [精華]   (O1)omsi討論區 (O2)omsi下載區 (O3)omsi教學及求助區
(M1)小型巴士綜合討論 (M2)小型巴士多媒體分享區 (M3)香港小型巴士字軌表        
 
ADVERTISEMENT

 

[路線計劃/RPP] 2026至2027 沙田 RPP 結果

 火... [複製鏈接]
RyanPun 發表於 2026-6-25 17:52 | 顯示全部樓層
ADVERTISEMENT
3ASV174 發表於 2026-6-25 15:27
80 改道係 89B 縮時補償
Ban 個補償但 89B 照縮
第日改線又有新玩法了,唔 like 個補償?Cut 完直接唔補 ...

17年89D 83X同樣玩法,不過嗰次係掉轉,兩條東九線攪齊。一正一負有齊哂先例,捆綁式重組再冇限制

最愛的、城巴的、667的、一個傻佬

                                    Advertisement

HR1377 發表於 2026-6-25 17:56 來自手機 | 顯示全部樓層
AE367 發表於 2026-6-25 17:43
https://www.facebook.com/share/p/1927H3n9tx/



沙膠遲早會要求增設7和86C BBI🤭
流星☆雨 發表於 2026-6-25 17:56 | 顯示全部樓層
3ASV174 發表於 2026-6-25 15:27
80 改道係 89B 縮時補償
Ban 個補償但 89B 照縮
第日改線又有新玩法了,唔 like 個補償?Cut 完直接唔補 ...

咁呢個case入面的確 80 要拉長車程唔係補償,而係加倍懲罰乘客。

改動已經提供 85A 87B 轉 80 優惠,喺獅子山隧道互轉,受影響人數都寫埋出嚟。

(係嘅,獅隧目前唔係理想嘅轉乘地點,呢個我完全同意,但 80 拉長車程對整體影響更加大)
鴨免:包容協助能力稍遜的板友
FBI2 發表於 2026-6-25 18:03 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

AE367 發表於 2026-6-25 17:43
https://www.facebook.com/share/p/1927H3n9tx/

新田圍基本上3條巴士線就夠,一條叫81K,一條叫281,一條叫282.


老實講,連87B都可以唔駛要,反正而家班村民集中用呢3條駁腳線.

以上不是特工立場,而是村民以行動去表達出來.

成世人只懂玩巴士
deal5354 發表於 2026-6-25 18:11 | 顯示全部樓層
AE367 發表於 2026-6-25 17:43
https://www.facebook.com/share/p/1927H3n9tx/

新田圍來往深水埗仲有九巴86選擇, 係去石門至馬鞍山冇左直車, 不過需求又會有幾高?
tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:26 | 顯示全部樓層
流星☆雨 發表於 2026-6-25 13:30
同預計中嘅非常類似
有修訂空間嘅明顯只限於 73H 80 86C/286A

你真係旨意而家班已完會幫到你?

淨係今次86C經返大圍冇一個馬鞍山已完出過聲已經知佢地咩料啦!
如果而家未完善選舉
成班馬友仲唔剷到九巴飛起?

66702686 發表於 2026-6-25 18:42 來自手機 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:26
你真係旨意而家班已完會幫到你?

淨係今次86C經返大圍冇一個馬鞍山已完出過聲已經知佢地咩料啦!

根本係等於推翻左以前方案,走回原點
tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:43 | 顯示全部樓層
66702686 發表於 2026-6-25 18:42
根本係等於推翻左以前方案,走回原點

下年可能到89D返廣黃取代83x
RyanPun 發表於 2026-6-25 18:53 | 顯示全部樓層
tszhinchan3 發表於 2026-6-25 18:43
下年可能到89D返廣黃取代83x

89D入返廣黃,咪等於依家80兜新翠。有89C唔揀走去揀89D......九巴夠膽提89D嘅話,我只能贈送兩字「弱智」。
最愛的、城巴的、667的、一個傻佬
kay 發表於 2026-6-25 19:14 | 顯示全部樓層


                                    Advertisement

3ASV174 發表於 2026-6-25 17:14
48 個 cut 車大計

隨時其中一條線每個鐘受影響人數都多過 81C 埋單每日受影響人次

兩壇野都係極端


不過前者有另一條線坐唔需要轉車
嚴格黎講不是受影響乘客

81C就係各小眾中既小眾開刀

不過兩巴似乎都係沙田玩埋呢類野
城巴都夾硬劃條987了結986 989問題

九巴就唔想做89B結果便宜左佢

到時就睇下食大定細茶飯
CUT一條線阻力細過CUT上繁逆向
咁做前者可以抵後者條數

反正成本問題
慳係一世課題
非誠無品老屈皆勿擾
您需要登錄後才可以回帖 登入 | 會員申請加入

本版積分規則

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

Advertisement

站規|清理本站Cookies|手機版|hkitalk.net 香港交通資訊網

GMT+8, 2026-6-27 08:11

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表