[小道消息]
巴士公司有意削減104和106服務
火...
[複製鏈接]
|
你可能誤解咗
104+904係咁解
白田《》彌敦道《》紅隧《》灣北《》金鐘《》中上環《》西環《》堅城《》西隧《》大角咀《》旺角《》長荔深
|
|
|
如要討論,請先人身攻擊一次😇
|
|
|
|
|
如果104改上山,你都係想去荷李活道一帶,
由半山堅道附近沿樓梯,經差館上街行返落去咪得囉。
|
|
|
|
|
|
|
|
有時冇10或者26嗰陣我搭23,喺西摩道落車,行完嗰啲樓梯之後對腳軟晒。104由皇后大道西行上去就有lift同扶手電梯,咁樣好好多。
btw 高半山嘅居民係咪真係需要直車去油尖旺?
|
|
|
勵德?算把啦
|
|
|
|
|
小弟琴日先搭完104,皇后像廣場上;奶路臣街落
唯一不滿既係104為左灣仔訓練池 一個站要係會展出面兜成6分鐘,費時失事,
為一碟醋包一盤餃子,都係「優化」為妙
|
|
|
|
|
|
|
|
都係應該考慮改跟 101 行灣仔道入紅隧
吸引下灣仔內街嘅客源
依家灣仔北搭東鐵還是太方便了
訓練池行幾步已經係會展站
|
|
|
|
|
|
|
|
本帖最後由 WM-ateu12 於 2026-6-2 09:12 編輯
灣仔游泳池塊肉唔算大,其實乘客角度倒不如,
過左舊入境處大樓之後向右行,直接入紅隧,節省行車時間
假日下午都要兜大約6分鐘,peak hour 甚至10+分鐘?兜路都係一個減少乘客乘坐意欲既因素
至於改行南洋、利景酒店一帶,就要考慮道路壓力,始終的來回得一條行車線
當然,我認同灣仔內街應該缺乏巴士線經紅隧去油麻地到太子一帶
|
|
|
|
|
|
|
|
104港島往白田方向,最衰係要出埋會展新翼/金紫荊廣場,再掉頭入返港灣道過海。 |
|
|
|
|
|
|
|
WM-ateu12 發表於 2026-6-1 18:36
灣仔游泳池塊肉唔算大,其實乘客角度倒不如,
過左舊入境處大樓之後向右行,直接入紅隧,節省行車時間
假 ...
出去告士打道坐車仲好, 話就話會展站不過去油尖旺轉車轉到傻🤭 |
|
|
|
|
|
|
|
103P 證實一切 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
|